Logo

Państwa opinie i rekomendacje są dla nas niezwykle istotne. Dzięki nim wiemy, na ile nasza pomoc była przydatna podczas Waszych podróży po Kubie. Uwagi pomagają też doskonalić programy wypraw klubowych. Serdecznie zatem prosimy o pozostawienie śladu naszej współpracy, czy też wspólnego podróżowania. Dziękujemy w imieniu El Punto del Viaje Alternativo.

Dotychczas opinie i rekomendacje były rozrzucone na różnych podstronach. Możecie je odnaleźć poniżej:

http://lacompaniacubana.pl/wyjazdy/wybierasz-sie-na-kube-organizujesz-sobie-sam-wyjazd/                                                               http://lacompaniacubana.pl/konsultant-kubanski/

Komentarze

1. Patrycja {17.05.2016}

Mój wyjazd na Kubę z La Compañía Cubana i Adamem Kwaśnym był jednym z moich genialniejszych doświadczeń podróżniczych. Nigdy nie poznałabym Kuby tak dobrze i nie zrozumiała jej w taki sposób, gdybym pojechała tam bez tej opieki. A tymczasem nie tylko poznałam kubańskich przyjaciół Adama i nawet przez moment nie czułam się tam jak „turysta”, a zawsze jak „przybysz”, ale też dzięki opowieściom Adama zrozumiałam historię i ducha tego miejsca. Poczułam niezwykły kubański klimat i zakochałam się. W Kubie, w Kubańczykach i w podróżowaniu z La Compañía Cubana. Dziękuję!

2. PIOTR {13.08.2016}

Wyprawa LCC => 20.07 – 4.08.2016 r. Skład wyprawy ; dwuosobowy. Przygotowanie merytoryczne, organizacja, terminarz pobytu na najwyższym poziomie, w pełni przekazujący wiedzę i osobiste doświadczenia „kubańskich globtroperów” z LCC.
    Praktycznie w 95 % wykorzystywaliśmy propozycje i sugestie otrzymane z LCC.
    Lato na KUBIE jest cudowne. Ktokolwiek pragnie, choć troszeczkę poznać PRAWDZIWĄ atmosferę, poznać ludzi zamieszkujących w tym tropikalnym kraju winien skorzystać z propozycji „wypraw klubowych” LCC. Tylko ten sposób podróżowania, zwiedzania, poznawania pozwoli państwu zrozumieć FENOMEN KUBY.
    Dziękuję LCC za pomoc i wsparcie w podróży.

3. Jacek {15.09.2016}

Lazurowe morze, palmy, salsa, rum i kolorowe domki w karaibskim stylu to obraz Kuby, który na wiele lal pozostanie w naszej pamięci. Na trzytygodniowy wyjazd do kraju, o którym różnie piszą przewodniki, wybraliśmy się w dwie rodziny-łącznie osiem osób.Zanim poznaliśmy Adama z LCC mieliśmy wiele obaw dotyczących takiego wyjazdu.
    Zniknęły one po nawiązaniu kontaktu z LCC. Adam pomógł nam dopracować plan podróży, przekazał nam swoje doświadczenia i informacje konieczne do takiej wyprawy. Zwiedziliśmy całą wyspę, po której poruszaliśmy się wynajętym busem.
    Towarzyszący nam w podróży kierowca, pełnił też funkcje naszego przewodnika, dzięki któremu dotarliśmy do wielu miejsc, których na pewno nie zwiedzili byśmy bez jego pomocy.
    Kuba to nie tylko Hawana i komercyjny kompleks hotelowy Varadero lecz przede wszystkim cudownie zielone okolice Vinales , Santa Clara, Santiago de Cuba, Trynidad, Cienfuegos, Sti.Spirituosi. Gdyby nie pomoc i sugestie Adama , nasz wyjazd zapewne zaczął by się i skończył na Varadero , a tak mieliśmy okazję poznać prawdziwe oblicze bardzo zróżnicowanych miast Kuby . W Trynidadzie spotkaliśmy Panią Agnieszkę, znajomą Adama , która pomogła nam odkryć to historyczne, kolonialne miasto. Naszą wyprawę zakończyliśmy kilkoma dniami relaksu w przepięknej scenerii hotelu Colonial na Cayo Coco. Taki sposób pobytu na Kubie , jaki polecił nam i pomógł zorganizować Adam Kwaśny, był najlepszym wyborem.

4. Jacek, Monika i Janek {18.09.2016}

Wyjazd Kuba czerwiec/ lipiec 2016 z Adamem Kwaśnym w roli przewodnika to jak do tej pory wyprawa naszego życia. Poznaliśmy czar wyspy, życzliwość tubylców, smaki kubańskiej kuchni i atmosferę roztańczonych klubów z muzyką na żywo. W wyśmienitym towarzystwie przejechaliśmy 2 500 km po kubańskich autostradach, drogach i bezdrożach. Konna wyprawa wgłąb dżungli pozostawiła w pamięci wszystkich uczestników niezatarte ślady. Adam pokazał nam piękno Hawany, urok karaibskich plaż i spokój małych miasteczek. Dzięki kubańskim przyjaciołom Adama mogliśmy poznać kulturę, prawdziwe życie na wyspie i niezwykłe obrzędy.
    Pomysł na wyjazd z La Compania Cubana był strzałem w dziesiątkę. Jeżeli chcecie poznać Kubę „od środka” to tylko z nimi!

5. Dorota {19.09.2016}

Od dłuższego czasu myślałam o wyprawie na Kubę, ale jakoś się „nie składało”, zwłaszcza, ze wyjazd w stylu pobytu w Varadero – to nie dla mnie:). W końcu zdecydowałam się pojechać z Agą Niemczewską i LCC i było to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie na pierwszą wizytę na tej cudownej Wyspie! Podróżując sama nie miałabym szansy zobaczyć tylu miejsc w tak krótkim czasie (2 tygodnie), a w niektóre z nich – jak do cudownego Remedios – zapewne po prostu nigdy bym nie trafiła! Nieoceniona była także możliwość poznania (i zobaczenia jak żyją) cudownych kubańskich przyjaciół Agi, a także jej praktyczna wiedza na temat Kuby, jej zwyczajów, tradycji i religii. Przejechaliśmy zachodnią część Wyspy – jako mała grupa poruszaliśmy się różnymi środkami lokomocji, co tylko dodało kolorytu całej wyprawie. Dzięki takiemu właśnie spotkaniu z Kubą zakochałam się w tym miejscu, leniwym rytmie i kolonialnym pięknie tej wyspy i na pewno tam jeszcze wrócę!
    Wyjazdy z LCC polecam serdecznie! Indywidualistom, którzy wolą sami polecam konsultacje przed wyjazdem – wiedza, którą dzielą się Aga i Adam na miejscu okazuje się naprawdę bezcenna!

6. Dorota (21.09.2016 ) {21.09.2016}

Postanowilam poleciec na Kube i szukajac przeroznych wiadomosci na ten temat w internecie znalazlam strone La Compania Cubana. W tym momencie wygralam szczesliwy moj pobyt na Kubie . Chce bardzo podziekowac panu Adamowi -El Presidente LCC za zorganizowanie mi calego pobytu na Kubie.Dostalam ramowy plan noclegow, zwiedzania, atrakcji,lacznie ze wszystkimi przestrogami, miejscami gdzie warto wstapic by napic sie dobrego drinka, kawy i odetchnac .
    Wszystkie noclegi byly wspaniale zorganizowane, ludzie czekali juz na mnie no i te pyszne sniadania !!!
    Bez pomocy pana Adama moj pobyt na Kubie /bylam sama / nie bylby tak doskonaly.Pokochalam ten kraj , Kubanczykow , salse, cudowne gorace plaze.
    Polecam wszystkim wyprawy na Kube z La Compania Cubana !

7. Asia i Jarek {03.10.2016}

Absolutnie fantastyczna podróż. Pozwoliła nam poznać prawdziwe życie wyspy: kubańską ulicę, serdecznych tubylców, karaibską kuchnię, obrzędy religijne, kulturę, historię, zwyczaje…
    A wszystko dzięki Adze Niemczewskiej, która świetnie zorganizowała wyprawę 🙂 Noclegi u Kubańczyków dały nam możliwość zobaczenia jak żyje przeciętna kubańska rodzina, a transport półwiecznymi autami (czasem też bryczką, a nawet traktorem) dostarczał niesamowitych wrażeń. Do tego salsa, reggaeton, piękne plaże z palmami, sok z trzciny cukrowej i rum… Wspaniała przygoda!
    Aga to nie tylko doskonały i pomocny przewodnik, ale także wspaniały towarzysz podróży. Odkrywanie Kuby z Agą to niesamowita przyjemność. Widać i czuć, że Kuba to jej pasja! Dlatego warto zwiedzić wyspę z Agą 🙂
    Polecamy serdecznie!

8. Adam, Ada, Jaś... daleko jeszcze.... {04.10.2016}

Juz prawie trzy miesiące po powrocie z Kuby, a jej energia jest wyczuwalna w Naszym życiu każdego dnia. W tym momencie mógłbym skończyć podsumowanie po wspólnym wyjeździe, gdyby nie fakt, że poznanie Adama Kwaśnego i jego uniwersalne podejście do wyprawy, bo należy definitywnie oddzielić pojęcie wyprawa od wycieczki, otworzyło Nam oczy na miejsca, osoby, obyczaje i wspólne przeżycia podczas odwiedzin na Kubie. Udana ekipa dopełniła ten wyjazd tak, że jestem pewny co do tego, iż była to najpiękniejsza podróż Naszego życia.
    Pozdrawiamy z tego miejsca całą ekipę: Jacka, Monię, Janka, Madalene, Julkę, Marcina, Wandę, Kamila oraz Adam Kwaśnego.

9. Tina {04.10.2016}

Jeśli na Kubę, to tylko z Adamem Kwaśny-byliśmy razem dwukrotnie, raz w gronie dorosłych, po raz drugi rodzinnie z dziećmi. Adam pokazuje duszę, piękno, magię i dzień powszedni Kuby, podróżuje ciekawie, bezpiecznie, z pasją. Polecam!!!!

10. Irena {16.02.2017}

Od zawsze podróżowałam indywidualnie, nie korzystałam z usług biur podróży. I tym razem zastanawiałam się jak w sposób niezorganizowany ale z pomocą kompetentnej osoby zaplanować podróż na Kubę. Rzeczywiście osoba Adama Kwaśnego to był strzał w dziesiątkę. Dostosował wszystkie elementy podróży do moich i córki oczekiwań. Jestem wdzięczna za wszystkie bezcenne rady i wskazówki oraz gotowość pomocy. Wyjazd na Kubę okazał się wspaniałą przygodą i wyprawą w tak odmienny kolorowy, pachnący, pełen nieoczekiwanych przygód świat. Obie z córką zapewne jeszcze wrócimy. Wszystkim osobom, niezależnie od formy czy składu podróżników polecam gorąco osobę Adama Kwaśnego jako bardzo kompetentnego i profesjonalnego organizatora!!!!!.Dziękuję!!!!!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *